“Θα πρέπει να ξαναδούμε τις αμοιβές των μηχανικών στους Δήμους
Στα καλά νέα ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ σημείωσε την έκδοση των οριστικών πινάκων της προκήρυξης 13Κ και πλέον 1.427 μηχανικοί θα διοριστούν σε ΟΤΑ, οι περισσότεροι εκ των οποίων στους Δήμους.
Ωστόσο, υπογράμμισε πως «οι άνθρωποι αυτοί, από τους οποίους περνάνε τεχνικά προγράμματα, περνάει το Ταμείο Ανάκαμψης, δεν μπορούν να αμείβονται με 700 και 800 ευρώ. Δεν πρόκειται να μείνουν στους Δήμους. Θα πρέπει να δούμε πως θα μπορέσουμε πιο ενεργά να εξασφαλίσουμε αξιοπρεπείς απολαβές για αυτούς τους οποίους περνάνε σχεδόν τα πάντα και έχουν αυξημένες ευθύνες για όσα γίνονται γύρω μας».”